Alina<3

Heeej, igår sovde alina över hos mig ( Ny Tjej I Klassen ) och idag var vi och shoppade, jag köpte en jättesnygg tröja, och Alli med <3 Sen köpte vi godis och jag köpte en present till min pappa och hon till sin kille ;)
Just nu sitter jag vid msn och messar med Alli♥
ska snart äta, det blir potatis gratäng... Mums?
Det är ju Påsk-lov nu, vad ska ni göra då? Har ni hittat några ägg kanske ;)

Lite bilder:


Tröjan jag köpte^^


Jag och lilla Alli<3


Hihi


Naaw <3








Vem är bäst?

 Christina Aguilera

Eller

 
Avril Lavinge

Själv tkr jag Christina Avril är lite för mkt :D

Snart ska ni få en hot och not lista men nu måste jag sluta^^


// Emmi <3

Kommentarer
Postat av: Denise[O R D & F O T O] (gratis bloggdesign)

Kikade in och ville bara passa på och önska dig en GLAD PÅSK! Intressant blogg du har! Hoppas allt är bra med dig:)

2010-04-03 @ 12:42:29
URL: http://photobydenise.se
Postat av: Johanna

kristina agulera tycker jag är bäst

2010-04-08 @ 13:05:33
Postat av: Sara

Christina Aguilera

2010-04-08 @ 13:48:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0