Mat i Magen ♥

Hello!

Sitter och äter lite ( Pasta med Curry sås )

Muuums, vad gör ni då''? Snart är ju Sportlovet slut så då är det bäst att hitta på nått kul med sina vänner, eller familjen ♥ Imorgon fyller mamma år så, mitt schema, där det stod att jag bara skulle slappa ändras lite;

♥ Fira mamma

♥ Slappa

♥ Slappa

♥ Slappa

Hihi, här får ni en liten bild;


Hur söt är den inte?! Hihi

Funderar på en ny header, men som sagt vet jag inte hur man fixar det så jag får vänta tills Mimmi kommer hem från fjällen...



Vad tycks? Jag har gjort den själv :)

Aja, har inte nått mer att skriva, men lite senare idag så får ni en hot och not lista ( Tummen upp tummen ner)

Byyyye♥


Min underbaaaaaaara katt. I Give You My Heart ♥


Kommentarer
Postat av: Johanna

va söt kat!!! jag vill ha en kat men jag er allergisck :( och din disajn varf ochså fin :)

2010-03-02 @ 12:38:11
Postat av: Emms^^

SYnd att du e lite wannabe foki. Du skulle kunna komma långt annars!

2010-03-02 @ 18:20:49
URL: http://bloggaremma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0